maviokur

maviokur
@maviimmsii
"Ey insanlık!" "Hayvanların en bencili, tüm yaratıkların en benmerkezlisi, dünyanın sadece kendisi için döndüğünü, güneşin sadece kendisi için parladığına, ölümün sadece kendisini yok edeceğine inanır;yüksekçe bir otun üzerinde Tanrı'yı lanetleyen bir karıncadır."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Siz hayata bağlayan hiçbir şey olmadan nasıl yaşayabiliyorsunuz?
Edebiyat
Her şey bir yas tülünün ardında görmek dermansız kişiliklere özgüdür; ruh kendi ufuklarını kendi açar, göğü fırtınalı görmenizi nedeni karamsar ruhunuzdur.
Edebiyat
Her insanın yanında ağlayan ve inleyen bir bahtsızdan daha bahtsız olduğuna inanması zavallı insanlığımızın kibirlerinden biri.
Edebiyat