-"Hepsi eski tablolardır , hepsi de kendileri gibi eski üstatların elinden çıkmıştır, modern tabloları sevmiyorum. "
-"Haklısınız Mösyö çünkü onların genel kusuru henüz eskiyecek zamanı bulamamış olmaları."
Şu an bana büyük bir sefalet gibi görünen zenginliklerini, umudum yüzünden küçümsüyorum, yarınsa belki de yaşayacağım hayal kırıklığı nedeniyle o büyük sefaleti en yüce mutluluk olarak görmek zorunda kalacağım...