Sahi adi neydi sonbaharın
Yada üşüdüğüm yalnız gecelerin
İçinde mahsur kaldığım kalbin
Hele o bakislarindaki şeffaf sevginin
Yeşertemedigim zerafetimin içinde
Yesillenemeyen hersey ise yalnizligimda
Mavim bile silindi gokyuzumden
İçimde büyüyen ise karanlıktan ibaret
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daralıyor ruhum, şimdinin garip kıskacında.
Soluksuz, soğuk bir çehre…
Bakışlarım arkaya dönük sanki.
Geçmişi yakalamak, geleceğe dokunmak.
Bulanık bir rüya gibi.
Hissiz bir boşluk…
Benim mavim nerede,
yoksa ben siyaha mı karıştım?
Söyle.
Merve K.