SAHİL
Sahi adi neydi sonbaharın Yada üşüdüğüm yalnız gecelerin İçinde mahsur kaldığım kalbin Hele o bakislarindaki şeffaf sevginin Yeşertemedigim zerafetimin içinde Yesillenemeyen hersey ise yalnizligimda Mavim bile silindi gokyuzumden İçimde büyüyen ise karanlıktan ibaret
Oturdum fotoğraflarımıza baktım uzunnn uzunnn Benim hiç böyle güzel anılarım olmamış… Mavim…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
OLASILIKLAR İÇİNDE SENi BULMUŞ OLMANIN KIYMETİNİ BİLECEĞİM MAVİM 🙏
An
Daralıyor ruhum, şimdinin garip kıskacında. Soluksuz, soğuk bir çehre… Bakışlarım arkaya dönük sanki. Geçmişi yakalamak, geleceğe dokunmak. Bulanık bir rüya gibi. Hissiz bir boşluk… Benim mavim nerede, yoksa ben siyaha mı karıştım? Söyle. Merve K.
T.
Özlemin ağır bastı ansızın Gözyaşlarıma yenildim be Mavim..
Maviye bakınca rahatlarmış insan. Denize, Gökyüzüne.. Benim mavim sensin