Kaç kere öldün yeniden doğmak için? Kaç kez gittin geri dönebilesin diye? Kaç kere delirdin, aklını korumak uğruna? Kaç kere düştün daha güçlü kalkabilmek için? Kaç savaş ilan ettin, sulh ile nefeslenmek için? Kaç yarana tuz bastın hatanı yinelememek için? Kaç kez cehennemde yandın, cennet kokusu uğruna? Kaç kez savdın sıranı, el uğraşta görsün diye? Kaç kere güldün, için kan ağlarken? Kaç kere ağladın, diğer yüzünü saklarken? Kaç kez doğurdun kendini, acılar içinde sancıyarak? Kaç meşke meylettin, aşk aşererek? Kaç kere öldürdün, ölmemek için? Kaç kez "bittim" dedin, bitmedin? " Öldüm" dedin, ölmedin?Soruyorum! Dürüst olursan camdaki yansıman bile güler sana. Kelebek kadar yaşıyoruz zati, o halde kusurlarınla olduğu için kabullen kendini! Değişmek için, kabullenmek şarttır!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan fiziken bir kez doğar, peki ya ruhen? Yaşadığımız ömür boyunca kaç defa hayal kırıklığı yaşadık, kaç defa düştük, kaç defa yeniden ayağa kalktık düşünsenize bir? İnsanoğlu böyledir çünkü defalarca yıkılsa da yeniden ayağa kalkmak zorundadır. Hani büyük alim Mevlana diyor ya “öldüm der durursun yine de yaşarsın” tam olarak böyledir hayat... Annemizden bir kez doğarız evet ama ölene kadar defalarca kez yeniden doğmak, yeniden ayağa kalkmak zorunda kalırız...
Doğruları görmezden gelemezsin..
Doğruları yanlışa kurban edemezsin..
Aksi halde sonrası çok daha acı;
Kendini vicdanına hapseder,
Bir daha..gökyüzünü de göremezsin.