Ne desem bilemiyorum, henüz bitti ve kendimi tam anlamıyla hiçliğin içinde hissediyorum.
Her sayfasını alıntılamak ve kelimeleri, cümleleri unutmamak istedim, bu kitabın herhangi bir detayı unutabileceğim fikri beni dehşete soktu.
“Kendisiyle ve hayatla yüz yüze gelmekten çekinmeyenlere...”