Talihleri iyi giderse içerler. Talihleri kötü giderse bir gün düzeleceği umuduyla içerler. İşleri kötüye giderse bu sefer de bunu unutmak için içerler. Bir dostlarına rastlarlarsa içerler. Bir dostlarıyla kavga edip ondan uzaklaşmışlarsa yine içerler. Aşkları başarıyla sonuçlanırsa mutluluktan uçtukları için içerler. Sevgilileri kendilerine yüz çevirmişse, üzüntüden içerler. Yapacak bir şey bulamadıkları zaman yine içerler...
Açlık çeken bir insan yiyeceğin değerini bilir.
..
Ve yalnızca bir çocuk uzun süredir kendisine yasaklanmış olan şeylerin anlamını kendi çocuk hayaliyle bilebilir.