...O kendisini ne kadar sevdiğimi hiç bilmeyecek; hem onu zaten yakışıklı diye sevmiyorum, Nelly. Benden daha çok bana benziyorda, onun için seviyorum.
“Her şey yok olup yalnız o kalsa, benim varlığım yine devam ederdi. Fakat her şey yerinde kalıp da o ortadan kaybolsa,
dünya bana büsbütün yabancı olurdu”
Ona olan aşkımı asla sözcüklere dökememiştim, ama eğer bakışların da bir dili varsa, dünyanın en aptal insanı bile onun için deli divane olduğumu anlayabilirdi.