ben bu kitabı çok arıyorum bulamıyorum nerde bulabilirim
Neslihan AYDINEFE
@nslhnaydnf
·
"Takvim alma görevi bizimdi. Nedense bize uygun bulunmuştu... Biz de takvim satışa çıkar çıkmaz alıp götürüyorduk. Hazine bağışlanmış gibi seviniyordu...
Ben artık kullanmıyorum. En son yaprak 3 Temmuz 2000'de kaldı..."