bArış

Tutunduğum dalsın benim, dedi...
Reklam
İlk göz ağrımız diye ölüp bitecek değiliz ya. Yoo, ölüp bitmiyorsun da... Bitmeden ölüyorsun !... Doğru, uzun süre öyle sandım, ölürüm sandım. Ama ölmüyor insan...
Düşündüğünü söylemekten korkmaya başladı mı kişi, düşünmekten de korkmaya başlar.
Ben O'nu düşünürken , O beni düşünmüyordu, hatırlamadı bile; ben özledim , O özlemedi; ben sonsuz yalnızlığın içindeydim, O kalabalıkların..
Yazmak için aşkın kendisine değil , acısına gerek duyarız.
Reklam