bArış

Yol
tüm yollar kapanıp çıkmaz sokakta kaldığımızda nefesimiz kesilir ve ürperir bedenimiz. oysaki kapanan yolların bizi götüreceği mekan bitmiştir. artık ya aklımız ve yüreğimiz gözümüze eşlik edip bir yol keşfedecektir ya da ölümüdür bu çıkmaz yol ikisi içinde. beyin pes edebilir ya kalp… o genin halinde bile pes etmeyen kalp..
Reklam
Ya kaderine razı olmalı insan.. uysalca... ya da kaderini aramalı.
Gücüm yetmez ki; paltom ağır gelirken, nasıl taşırım koskoca dünyayı sırtımda?
En kötüsü de; sahip olamadığın şeylere ait olmandır..
Ve şu anda sanki sana söyleyecek bir şeylerim var gibi hissediyorum, yazılmayacak, söylenmeyecek bir şeyler..
Reklam