ilk kez lise 2 de okudum öğretmenimle tartıştım bu kitabı okuduğum için, ikinci okuyulum üniverisitenin bitimine doğruydu bu kitaptan sonra sistemle tartıştım ve hobimi yaparak para kazanmanın bir yolunu buldum. Şimdi tekrar okudum ve algıladığım herşeyi reddedip yeni bir algı geliştiemem gerektiğini düşünüyorum. 35 yaş şiiri gibi her zaman farklı birşey hissettiren, düşündüren bir kitap ve yazar. Teşekkürler George Orwell