Anlıyor musunuz ? Ellerini Tanrıya uzatırmışçasına ban uzatıyordu,bana.. bu zavallıya.. her şeyin bittiğini.. burada yerse gezinen bir karınca kadar gereksiz olduğunu bilen bu adama..
Aynı zamanda benim için her şeyin bitmiş olduğunu, kadının benden aptallığım yüzünden nefret ettiğini anlamıştım.. Ölümden daha çok nefret ettiğini.. yüzlerce kez de kapısına gitsem , beni bir köpek gibi kovardı..
Karşınızda çırılçıplak soyunacağım ve diyeceğim ki ; Ben... bu pis yalnızlıkta , insanın ruhunu kemiren , iliğini kurutan bu lanet ülkede utanmayı unuttum..