Bu kitap hakkındaki bu yorumunuz zaten insanları nasıl gördüğünüzü anlatmış asıl olan kitabı sadece kendiniz için değerlendirmek değil yazarı bu kitabı yazarkenki psikolojisini küçükken yaşadığı aile baskısını anlayabilmektedir. Ayrıca kitapta anlatılan baba figürü, erkek egemen toplumlarda kadınların aile hayatında söz sahibi olamaması dünya ve ülkemizde bir çok ailenin yaşamına örnek sunmaktadır. Sizin bu yorumunuzdan tek anladığım sizin aile yaşantınız da ne kadar özgür bir birey olduğunuz. Bu durum da şanslı sayılırsınız demekki babanız hiç bir şeyinize karışmıyor. Ailenizde ve çevrenizde herkez aile baskısı altında ezilmeden büyüyor demektir. Bu her genç kıza nasip olmuyor erkek egemen toplumlarda malesef.