İnsan en iyi dostunu güç bir durumda görmekten gerçekten de hoşlanır; dostlukların büyük bölümü böyle bir eziklik üzerine kurulur. Tüm aklı başında insanların bildiği eski bir gerçektir bu.
Kendi kendime güldüğüm zaman babam hemen kızar ve "Kendi kendine gülüp durma, mühim olan insanları güldürebilmek." der. Ben ona katılmıyorum. Bence mühim olan insanın kendi kendini eğlendirebilmesi.