Bu yetişkinler böyledir. Sana oyuncak bebek alırlar ama saçını kesemezsin, yüzünü boyayamazsın.
Araba alırlar. "Ben bunun tekerini çıkarıp içine çamur dolduracağım." dersen izin vermezler, elinden alırlar.
Onlara göre bebek bebektir, araba arabadır.
Bebeğin saçını tarayabilirsin, ama kesemezsin.
Kimin koyduğunu bilmedikleri kurallarla yaşamaya fena halde alışmış zavallılar.
Ağlaya ağlaya içeri koşarken arkamdan "Ağladığına göre kesin suçlu." dediler.
"Ağladığına göre suçlu" ne demek ya? "Ağladığına göre çaresiz demek ki, ağladığına göre üzgün demek ki, ağladığına göre bir derdi var demek ki" demek varken "Ağladığına göre suçlu" nedir ya?