Gittiğim psikiyatriste ' Bazen olmayacak şeylere olmayacak aşırı tepkiler veriyorum.' diye yakınınca 'Birinin koluna dokunduğunda normalde tepki vermez ama dokunduğun yer de bir yarası varsa beklemedigin bir tepki verebilir.' demişti... O kadar haklıydı ki