Film şa-ha-ne bir şeydi...
Le Prenom/İlk İsim 2012 IMDB:7.3 Az oyunculu,sade tek mekanda geçen,fazlasiyla sahsi diyalogların olduğu ve kişilerin samimiyetinden sonra içsel hesaplaşmalarla dönen espirili sohbetin bir kisiler arasi hesaplaşmaya döndüğü tabiri caizse 'herkesin eteklerinde ne varsa döktüğü' bir aksam yemeğine döndü kimsenin yiyemediği bir akşam yemeği demek daha doğru olur. Bazen samimi bir ortam bile olsa bir birleri ile her anini paylaşan,yılların geçtiği bir ilişkiler bile olsa gizli kalmiş bir şeyler illaki oluyor. Dişariya çıkması ise hazmedilemeyecek bir durum olsa bile hayatın akışında olan bir durum haline gelebiliyor. Komedi dram aslında hayatımızın her anında var. Görmezden gelemeyiz. Bununla yaşayabilme sabrını, hatta bunlarla yaşamayı bilmeliyiz. Her ikili veya meclis ortamındaki ilişkilerde mukemmeli aramak yerine, ne kadar kaliteli doğru dürüst davranabildiğimizin öz eleştirisini yapabiliriz. Sanirim bu film biraz ayarlarınız ile oynayacak kesin ama kesin izleyin derim. Umarim.merak edip birisi izler. İzlerse çok sey kazanır izlemezsede bir sey kaybetmez farkındalığı daha az olir belki de o kadar.. Iyi seyirler sağlicakla kalin. Çok sey yazilir analiz edilir,eleştiri yapilir öyle bir film . Kitap gibi filmleri her zaman seviyorum... 📺->t.me/ordanburdantv/529
Dizi/Film
my core
Reklam
Yeni açtığım telgram kanalıma katılır mısınız 😊 t.me/siyahizm
Okuldan önce
Ruh dinle(n)me seansım
Bir Yerlerde Kaybolan Ben
“Uzun zaman önce bir yerde kaybettiğim kendimi arıyorum – başkalarının beklentileri ve ailemin talepleri denizinde boğulmuş olan beni.” ~ Fay Weldon Hatırla Beni / Remember Me
Alıntı
Memedê Torî-şevê dirêj
Rêya ke dirêj dema ,şev nîvê şevê Ez,tûrê min û cohtek şekal'e min Ez bi tecrûbe me, nive re da bimînim Edi evla bûne min şikale min ji nayên Sale da li Kurdistanê şevê kin îşeve Le xuyaye şevê herî dirêj ye îşev bê Roje go tu na li rex min Ew şev ji dibe dojeh û agirê wena ke Li ser dîlemin dixe û dişewitîne...
Kurdî
Reklam
Reklam