Ölümü göze almakla elde etmek istediğimiz bir şey vardı bizim de, savaşırken..
Savaştan sonra baktık ki, onlar için savaşmamışız. Düpedüz aldatılmışız.
İnsanın zoruna giden bu oluyor.
Ağlamak.. yalnız gözyaşı dökebilen insan anlayabilir bazı şeylerin hikmetini.
Ama insan her zaman ağlayamaz, diyor çocuk.
O zaman ağlar gibi durmak gerekir.