Mevsim geçişleri gibi yaşamıyor muyuz hayatı?
Bazen keskin soğuklar, bazen kavurucu sıcaklar.. Mesele hangi mevsimde olduğunuz değildir. Mesele yazın kavurucu sıcağında gölgeyi, kışın dondurucu soğuğunda güneşi bulmaktır.. Olduğunuz yerde kalmayın, belki baktığınız yerden göremiyorsunuzdur..
Çevremizdeki hiçbir dağınıklığa dağınıklık demiyorduk, yaşanmışlık diyorduk. Yaşanmışlığın olduğu yerde sizi hayata bağlayan o kadar çok sebep var ki...
Orhan Kemal'in ağlayarak yazdım dediği, Maalesef toplumumuz da hala devam eden gelin kaynana problemlerini ve aralarında kalan oğlanı anlatıyor. Türk sineması tadında, Oldukça akıcı ve temposu hiç düşmeyen bir kitap.. tavsiye ederiiim
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma