Beni, bir saat boyunca tüm varlığıyla dinleyecek bir kulak, anlayacak bir akıl, gözlerini dikecek bir çift göz, kaygılarımı yatıştıracak bir tesellici arıyordum..
"Onlar öyleydi, ben böyleydim, haklıydım, haksızdım, yanlıştı, doğruydu, o yaptı ben yapamadım derken nasıl da çarçur ediyormuş meğer insan hayatını..." Sayfa/ 16
Biz de Üç kız kardeşiz bu sebeple kitap beni çok duygulandırdı. Bir abla olarak bazı sayfaları ağlayarak okudum.. "Oysa, Kimse gelip bir başkasının hayatını değiştiremez.. Herkes kendi yolunun işçisi." Sürükleyici roman okumak isteyenler okuyabilirler :) ♡
Üç Kız Kardeşİclal Aydın · Artemis Yayınları · 202011,1bin okunma