İnsan bazen sevdiklerine doyamadan, bir kez daha sarılamadan, hatta vedalaşamadan ayrılmak zorunda kalıyor. Hayatın en acı gerçeği de belki bu… Yarın hiç kimseye vaat edilmemiştir.
Ölüm sadece gideni almıyor; geride kalanların da ömür boyu bir yanını eksik bırakıyor…