Ve böyle böyle, el birliğiyle yarattığımız bu normal kavramının gerçekten var olduğuna hep birlikte inanmaya başlıyoruz. Normal bir toplumda yaşayan normal insanların normal aileler kurduğu yalanına kendimizi kaptırıp her yerde tekrarlamaya başlıyoruz.
Uyum sağlamak uğruna, herkes kendisini biricik yapan özelliklerini, arzularını, günahlarını ve tabii ki garip aile hikâyelerini saklıyor, 'normal'miş gibi yapıyor.
Şu an dibe vurmuş değilsiniz. Suya battığımızda ayaklarımızın altında zemini, dibi hissetmek iyi gelebilir, çünkü kendimizi tekrar yukarı itebileceğimizi biliriz. Fakat hayatınızdaki zemini hissedemiyorsanız, korku fazla gelebilir. O yüzden dibe vurmak iyi bir şeydir.