Beyza

Bana sorarsanız, bana iyi gelmeyen kimseyi sevmek zorunda değilim ve sevmedim de.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve böyle böyle, el birliğiyle yarattığımız bu normal kavramının gerçekten var olduğuna hep birlikte inanmaya başlıyoruz. Normal bir toplumda yaşayan normal insanların normal aileler kurduğu yalanına kendimizi kaptırıp her yerde tekrarlamaya başlıyoruz.
Uyum sağlamak uğruna, herkes kendisini biricik yapan özelliklerini, arzularını, günahlarını ve tabii ki garip aile hikâyelerini saklıyor, 'normal'miş gibi yapıyor.
Şu an dibe vurmuş değilsiniz. Suya battığımızda ayaklarımızın altında zemini, dibi hissetmek iyi gelebilir, çünkü kendimizi tekrar yukarı itebileceğimizi biliriz. Fakat hayatınızdaki zemini hissedemiyorsanız, korku fazla gelebilir. O yüzden dibe vurmak iyi bir şeydir.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Bir şeyin farkında olmak doğru yöne doğru ilk adımdır.
Sayfa 100·Kitabı okudu