medya

medya
@medya_56
"Jiyanêk bê Hêvî, mirinek bê deng"
@medya_56·
·
sabitlendi
Bahtiyar Köpek
Niçin hep acı şeyler yazayım? Dostlar ,yufka yürekli dostlar bundan hoşlanmıyorlar.'Hep kötü, sakat seyleri mi göreceksin?' diyorlar.'Hep açlardan, çıplaklardan, dertlilerden mi bahsedeceksin? Geceleri gazete satıp izmarit toplayan serseri çocuklardan; bir karış toprak, bir bakraç su için birbirlerini öldürenlerden; cezaevlerinde ruhları kemirile kemirile eriyip gidenlerden; doktor bulamayanlardan; hakkını alamayanlardan başka yazacak şeyler, iyi güzel şeyler kalmadı mı? Niçin yazılarındaki bütün insanlarin benzi soluk, yüreği kederli? Bu memlekette yüzü gülen, bahtiyar insan yok mu?"
Sayfa 59 - yky·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güle güle büyük usta 🥀
Yeni Yıl
2026 güzellikle huzurla gel bize iyi gel
Bir çay molası...
Böylesi saç beyazlatıyor...