"Mürebbiye, Ay Işığı Sokağı, Olağanüstü Bir Gece" olmak üzere Stefan Zweig'ın üç eserinin bir arada olduğu kitap. Üç eseride birbirinden güzel. Olayların anlatımı, karakter ve betimlemeler çok iyi. Yazarin eserlerinin akıcı olması, okurken sıkmaması belkide bu kadar çok okutuyor . Ben keyifle okudum sizlerede keyifli okumalar.....
"Aylak, Cenevre Gölündeki Olay, Unutulmuş Düşler, Ormanın Üzerindeki Yıldız ve Mürebbiye " olmak üzere beş hikayeden oluşan bir kitap. Kahramanların intiharlarıyla son bulan hikayeler. Bir solukda okunacak, akıcı, okurken düşündürecek bir eser. Hatta yazarinda intihar ettiğini düşününce bana sanki ruh halini anlatmis gibi geldi. Okuyacak olanlara keyifli okumalar......