Ağlıyor. Önce hafifçe, için için ağlıyor, sonra bu ağlamalar artıyor. Hıçkırıklar odaya yavaş yavaş yayılıyor. Acı, duvarları kırıyor, ağır ağır dışarı doğru akıyor. Ağlamak, her zaman ağlamamaktan daha iyidir.
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Polisiye ve fanastik türü bir eser. Anlatımı ağır, betimlemeleri başta sıkıcı geliyor. Ama okudukca daha iyi anliyor ve kitabı seviyorsunuz. Okumak isteyenlere keyifli okumalar...