kitap gercekten muazzam çok güzel arkadaşlik, dostluk ve bazende mecbur kaldıgimiz zamanlarda ihaneti insanlarin acımasizliğini anlatan harika bir kitap kesinlikle okunmalı 1 günde cok rahat ve zevkle okunup bitirilebilen bir kitap.
kitap berbattı beklentimi karşılayamadı kopuk kopuk hikayeler sacma sapan uyduruk hikayeler vb.. benim görüşüm ne yazik ki bu korku adı altında yazilmıs ama hiçbir hikayenin sonu belli değildi neredeyse okuduktan sonra bu ne ben ne okudum diyorsunuz