Yazarın 2 kitabını okudum. Bu kitabın hikayesini daha çok beğendim. Bir film gibi canlandı hep aklımda. Fakat kitapta basım hatası vardı 2 bölüm yoktu kitapta. O yüzden sonlara doğru hikayede biraz kopukluk oldu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın kişiliğini tanıması üzerine çok önemli noktalara değinilmiş. Hem iş hem sosyal hem de özel ilişkilerde kullanılabilecek altın değerinde tavsiyeler içeriyor. Çok güzel ve doyurucu bir kitap oldu benim için. Sıkıcı hiçbir bölümü yoktu. Keyif alarak bitirdim.
Kitap bir yayınevinden aldığım toplu sipariş üzerine hediye gönderildi. Merak ettim ve okudum bazı bölümleri okumak keyifliydi fakat genel olarak kitap fazla melankolik tarzda.
Kitabın konusu genel olarak iyiydi. Hayatın içinden bir olayı okudum gibi … Ama bazı bölümleri okurken sıkıldım. Ağır kitaplardan sonra okunabilecek bir aşk romanı…
Okumak için geç kaldığımı düşündüğüm bir kitap oldu benim için. Röportaj-anı tadında bir kitap ama bence çok önemli noktalara değinilmiş. Millet olarak ruh sağlığımız için herkesin okuması gereken bir kitap.