Mehtap Aydın

Mehtap Aydın
@mehtaydn
Kolumdaki bu saat var ya, ondan ölesiye nefret ederim. Hiç geri kalmaz çünkü. Beni bu hale getiren odur. Biraz geri kalsaydı, bazı belaları, geciktiğim için savuşturabilirdim.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi kendime durup şunu sordum: değer mi?
Sayfa 120·Kitabı okudu
Bakma, kaybetmek de mutluluktur.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Gün gelir, bugün şikayet ettiklerini, yarın mumla ararsın. Bunu kendine yapma.
Sayfa 79·Kitabı okudu