Tanrı’nın bize her gün sunduğu güzel şeylerin tadını çıkaracak kadar kalbimizin kapıları açık olursa ,başımıza gelen kötü şeylere katlanacak gücümüz olur.
Kalbime küçük ve hasta bir çocuğa bakar gibi bakıyorum ; her arzusunu yerine getiriyorum.Bunu başkalarına söyleme ; bundan dolayı beni ayıplayacak insanlar çıkabilir :))