Tebdili mekanda ferahlık vardır.
Sonunda, hepimiz kendi kendimizin gurbetiyiz. Dönüp dolaşıp varmak istediğimiz o ev, aslında çocukken arkamızda bıraktığımız o kokudur, o ışıktır, yani artık var olmayan bir zamandır. İnsan, mekanda ne kadar uzağa giderse gitsin, aslında hep zamanda kaybettiği o ilk yurdun sızısını taşır içinde. Ve hiçbir tren, hiçbir uçak, bizi o çocukluk ikindisinin loş odasına geri götüremez. Bizler, o eski yurdun yıkıntıları arasından topladığımız birkaç kırık tuğlayla, gurbette kendimize geçici gölgelikler kurmaya çalışan, akşam olunca da kendi kurduğu o gölgeliğe yabancı gözlerle bakan teselli fukaralarıyız.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Film şa-ha-ne bir şeydi...
Le Prenom/İlk İsim 2012 IMDB:7.3 Az oyunculu,sade tek mekanda geçen,fazlasiyla sahsi diyalogların olduğu ve kişilerin samimiyetinden sonra içsel hesaplaşmalarla dönen espirili sohbetin bir kisiler arasi hesaplaşmaya döndüğü tabiri caizse 'herkesin eteklerinde ne varsa döktüğü' bir aksam yemeğine döndü kimsenin yiyemediği bir akşam yemeği demek daha doğru olur. Bazen samimi bir ortam bile olsa bir birleri ile her anini paylaşan,yılların geçtiği bir ilişkiler bile olsa gizli kalmiş bir şeyler illaki oluyor. Dişariya çıkması ise hazmedilemeyecek bir durum olsa bile hayatın akışında olan bir durum haline gelebiliyor. Komedi dram aslında hayatımızın her anında var. Görmezden gelemeyiz. Bununla yaşayabilme sabrını, hatta bunlarla yaşamayı bilmeliyiz. Her ikili veya meclis ortamındaki ilişkilerde mukemmeli aramak yerine, ne kadar kaliteli doğru dürüst davranabildiğimizin öz eleştirisini yapabiliriz. Sanirim bu film biraz ayarlarınız ile oynayacak kesin ama kesin izleyin derim. Umarim.merak edip birisi izler. İzlerse çok sey kazanır izlemezsede bir sey kaybetmez farkındalığı daha az olir belki de o kadar.. Iyi seyirler sağlicakla kalin. Çok sey yazilir analiz edilir,eleştiri yapilir öyle bir film . Kitap gibi filmleri her zaman seviyorum... 📺->t.me/ordanburdantv/529
Dizi/Film
24 yaşındayım. Herkes küçük göründüğümü söylüyor. Hâlâ mekanda içki veya enerji içeceği migrostan alırken kimlik istiyorlar. Lan tipim 18 yaş üstü diye bağırıyor! Niye beni küçük sanıyorsunuz? 🙄
1000Kitap
Soru:Bir kitaptaki hangi mekânda yaşamak isterdiniz?
Ne çok insan ne çok hikaye var. Mesela şu arkada ders çalışan kızın yüzü çok hüzünlü görünüyor, kötü bir şey yaşamış belli ki. Dokunsan ağlayacak. Hemen aşağıdan sohbet sesleri geliyor, cümle cümleye ulanıyor. Belli ki heyecanlı bir şey yaşamış. Aynı gökyüzünün altında aynı saatlerde aynı mekanda binlerce hikaye ve başkahramanları ve tefekkür edilesi portreler sergisi... 21 Haziran 2026