mel aktn

mel aktn
@melaktn
Ve Tanrı ölü sokaklara çiçek serpiştirdi.
o kadar umursamıyorum ki artık insanlar mutlu olunca da mutlu olamıyorum, mutsuz olunca da mutsuz olamıyorum. hayır diyince de üzülmüyorum sanki bugün hava yine yağmurlu demişim gibi hissediyorum.
Reklam
Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür.
Felsefe-Düşünce
Güçlü bir sevgi varsa, güçlü bir saldırganlık eğilimi de vardır orada.
Psikoloji
annem sadece gelecek kaygım var zannediyor. Gelecek, gelmeyecek her şeyin kaygısı var.