"Bu bir anlaşma," demişti Dylan daha çocukken. "İlahi güçlerin bile karşısında çaresiz kalacağı türden bir söz. Yaşadığımız sürece ikimiz de yalnız olmayacağız."
Bense yüzüne bir kapıyı kapatırken, "Seninle olduğum sürece yalnız olacağım," demiştim.
Onlarsız yapamayacağını iddia eden herkesin, herkes olmadan yaşayabildiğini gördüm. Sevgi dediğin insanın ayak bağı. İnsanlar gelir geçer, herkesin yaşam hakkı tektir ve kendine aittir. Başkalarına ne kadar pay verirsen kendinden o kadarını esirgersin.
Mıknatıslar birbirinden uzaklaştığında araya ne kadar mesafe koyarsanız tekrar birbirlerine çekilmeleri o kadar uzun sürer ama dünya döner ve uzay zaman eğrisi bükülür bir gün, bir metal yeniden çekim alanına girer ve kendim, kapattığım bir kapıyı çalmak üzereyken bulurum.
Her adımımda kulaklarımda aynı sözler çınladı.
Üzerine kapanan kapıları bir daha çalmamalısın.
Kapattığın kapıları bir daha açmamalısın.