Zehra

Zehra
@melanch0lic
~I amar prestar aen, han mathon ne nen, han mathon ne chae a han noston ned ;wilith~  
Yaramin nerede oldugunu bilmiyorum. Yalniz bi yerlerim aciyor. Cok aciyor.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
1. Hayattan fazla seyler bekleme. Hayata uymak. 2. Saadet hayati oldugu gibi kabul etmektir. 3. Insan dedigin mahluk hicbir seyi degistiremez. 4. Kendini halinden sikayet etmeye alistirma. 5. Bu dunya da unutulacak zaten.
Kendinde her seyi yapabilecek kuvveti gormek, sonra yapilacak hicbir sey bulamamak
Bastigi yerin ayaklarinin altinda sıki durdugunu hissedememek, hemen yola cikacakmis kadar egreti bir hayat yasamak ne azapli seydi?
Madem hicbir seyi degistirmeye iktidari yoktu, her sey evvelden cizilen bir yolda yuruyecekti, o hâlde akli basinda bir insan, olanlari tebessumle seyredip sirasini beklemeliydi.