Bu kitabı bir kelimeyle anlatacak olsam 'Çocukluğum' derdim. Yanılmıyorsam ilk 2015'te aldım elime seni. O andan itibaren en sevdiğim kitabım oldun. Bana belki de en çok şey katan kitaptın sen, ne zaman okusam ağladığım, her okuyuşta daha çok düşündüğüm... Küçük Prens, benim için çok özel bir kitap. Ve bu kitabı herkese öneririm. Küçük ya da büyük hiç fark etmez, herkes okumalı böyler bir eseri. Okumayan gerçekten çok şey kaçırır öyle diyeyim. Şu an bile kitabı düşündükçe gözlerim doluyorsa, bu onun ne kadar etkili olduğunu göstermeye yeter bence. Harika bir felsefi kitap. Asla yanımdan ayırmak istemediğim, yazarına da hayran bıraktıran bir eser. Aynı zamanda yazarı gerçekten bir pilot ve bir savaştan dönerken bildiğim kadarıyla uçağı okyanusa düşüyor ve ölüyor, cesedi hala bulunamamış ama uçak var. Mekanı cennet olsun diyelim... Yaşasaydı belki çok daha büyük eserler verebilirdi. Bu arada mutlaka kitabın en başındaki kitabı arkadaşına ithaf ettiği kısmı okuyun. Orası da oldukça anlamlı bence... Bu kitabı okuyun... Yapabileceği en kötü şey size bir şeyler katması olacaktır... (Şiddetle önerilir, bu arada uslüp ve dil bakımından da oldukça güzel, düzgün bir dili var)