-SPOILERLI-
Sınavlarım ve başımda olan bir sürü ödevler yüzünden ancak bitirebildiğim kitap. Kitabın son kısmı beni hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim. Başkahraman winstonun büyük bir başkaldırış içinde olacağını beklerken boyun eğişine tanık olmak beni çok üzdü. Yine de bu tarz distopyaların okunması taraftarıyım. İktidar,güç, insanlar hazmetme ve sindirme, düşünce suçu... her şey oldukça tanıdık.