Olmatacagi varmis olmamis.olacagi vardiysa kesin olurdu.Ne oldu ki ne olacak.Olsun.Olacak olan zaten istesen se istemesende olacaktir.iste ben de olamiyorum.Nasil olur diye sorarsan onu da bilmiyorum.Bilsem bile olacak olanin onune gecmezdim, cunku olduracak olan ben degilim, ben olduranin oldurduğuyum....