Melek Yazıcıoğlu

Melek Yazıcıoğlu
@melek_oglu
Özlemin azı çoğu yoktur. Ağırdır işte..
Eğer iki insan her konuda anlaşıyorsa, emin olabilirsiniz ki düşünen yalnızca bir tanesidir.
1000Kitap
Reklam
Palahniuk'un çok sevdiğim bir sözü var. Der ki, neden mi sevdim seni, çünkü daha imkansız ihtimal yoktu.
1000Kitap
Eğer gerçek denen şeyin sadece hissedebildiklerin olduğuna inanıyorsan bu durumda gerçek, koklayabildiğin, tadabildiğin, işitebildiğin ve görebildiğin, yani basitçe beynine iletilen elektriksel sinyallerden başka bir şey değildir.
1000Kitap
Eğer Hayat gerçekten güzel olsaydı herkes büyük bir sevinçle uyanır ve hiç istemeyerek uyurdu; oysa durum bunun tam tersi.
1000Kitap
Hayat böyleydi işte. Uzun bir süre hiçbir şey olmazdı. Sonra birden peş peşe gelirdi her şey.
1000Kitap
Reklam