En korkuncu, çalmanın yükselmek, sırtına basarak yükselmenin de doğa kanunu olduğuna diğer politikacıları, kolluk kuvvetlerini, memurları, öğretmenleri, tezgâhtarları, komşuları inandırması oldu. Şimdi fakirler bile buna inanıyor ve ülkece yoksa kalışımızın sebebi bu.
Dünyanın para etrafında döndüğünü öğrendim. Değerler, Erdemler var tabii; ilişkiler, güven, aşk... Ve tüm bunlar çok önemli. Fakat ne yazık ki para daha önemli ve tıpkı, çok değerli su damlacıkları gibi damlıyor. Bazıları kana kana içiyor, bazılarıysa susuz kalıyor. Para olmayınca koruyup ediyorsunuz. Paranın yokluğu, hiçbir şeyin yaşanmasına izin vermeyen bir kuraklık yaratıyor.