Bir ruh sağlığı uzmanı olarak, bu kitabı defalarca okuyabilirim.Birine onu anlayabileceğinizi hissettirdiğiniz zaman,bugüne kadar kendinden dahi gizlediklerini,kendinin dahi farkında olmadıklarını,inkar ettiklerini nasıl da fark edip paylaşmak istediğine şahit olmak bir kere daha beni büyüledi.Birisine kendisini onaylanmış,kabul görmüş hissettirdiğiniz zaman, o kişiden size geleceklere inanamazsınız.Okurken icra ettiğim mesleğimin sadece terapi odasıyla sınırlı kalmayacağını iliklerime kadar hissettim.Hepimiz birilerinin iyileştiricisi olabilme potansiyelindeyiz.Yeterki karşımızdakinin ihtiyacı olan yerden,ona temas edebilmeyi başarabilelim.Bu kitap çok şey diyor çok...