Melike

Melike
@melike_clk
İnsan kendini tanımak için okur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onlar halkın uyanmasından korkar.Uyanırsa,yönetemeyiz sanırlar.Doğrudur;yönetemezler.Çükü halk uyanırsa,kendi kendini yonetir.
Bizim halkımız çok yüzyıl öncelerinden beri uyur.Çok kötü biçimde afyonlanmış gibi uyur.Üfürükle tükürükle sersem tavuğa çevirmişlerdir onu.Bizim halkın durumunda olup da,uyanmak çok zordur örneğin!
Köye kitaplık açmak,çöle çeşme götürmek gibidir.Kitaplığın girdiği yerden bilmezlik kaçar gider.