Melike

Melike
@melike_clk
İnsan kendini tanımak için okur.
Eskiden cahillik fazlaydı;şimdi daha fazla.Gittikçe de artıyor.Bu nedenle bize yeni kitaplar gerekir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Melike

, bir kitap okudu
Puan vermedi·147 syf.·
11 günde okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2026 00:00
·
2026 2. kitabı
Fakir Baykurt
8.5/10 · 18,4bin okunma
Hayat,başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı.Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu.Acı olansa,insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı.Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu.Kader,insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu.
"Tüm yollar eninde sonunda aynı yere varır sevgili Gladys." "Neresiymiş orası?" "Hayal kırıklığı."
"Bunu gece günlüğüme yazacağım." "Neyi?" "Ateşten yananın ateşe doymadığını."