Bugüne kadar sürdürdüğüm gibi ,çevremdeki kişilerin davranış ve tutumlarını bilinçsiz bir aldırmazlıkla benimseyerek bu renksiz , kokusuz varlıkla yetinmeli mi ; yoksa başkalarından farklı olan , başkalarının istediğinden çok farklı , köklü bir eylem isteyen gerçek bir insan gibi bu miskin varlığı kökten değiştirmeli mi ?