“Korkunç bir vaziyet karşısındayım. Onu bir kere gözden kaybedersem ölünceye kadar ömrüm yalnız onu aramakla geçer, ve heralde bu müddet pek kısa olur.”
“…daha yazacak birçok şeyler aklıma geliyor… Ne faydası var? Oturup saatlerce konuşsak gene bitecek gibi değil. Halbuki biz beraber yaşamaya başladıktan sonra ne kadar az konuştuk… Birbirimize söylecek bir şeyimiz yok muydu? Neden? Neden uzun uzun dertleşmedik? Belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu…”