Beş prens aynı rüyayı görüp aynı kızın peşine düşmekte..
Masal okumayı çok seven biri olarak kitabı okurken tekrarlardan sıkılsam da sonu ve bazı cümleleri o kadar güzeldi ki iyi ki okumuşum diyebildim.
Kendimize zindan ettiğimiz hayatlar olmaması dileğiyle