Bir kadın asla bir erkekten daha aşağıda ya da daha geride değildi!
Bu, şeytanın en büyük yalanıydı!
Bu yalana inanacak kadar aptallaştırılmış olanlar karanlıkta yaşayacaklardı !
Gerçek bir kadın, iradesiyle, anlayışıyla, duygularıyla , anneliğiyle bu gezegende ki en gelişmiş organizmaydı!
Çünkü insanlığın rahmiydi kadın!
Var olduğu ve doğduğu yerdi.
#8martdunyakadinlargunu