بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّح۪يمِ
Bismillahirrahmanirrahim
Son zamanlarda çok fazla karşıma çıktığı için okumak istediğim eserlerden biriydi. Elhamdülillah okumak nasip oldu. Kadın-erkek herkesin okuması gerekiyor bence. Özellikle evlenmeden önce okunması, kadının ve erkeğin kendilerini tanımaları, rollerini bilmeleri, evliliğin sorumluluklarını bilmeleri ve ailenin önemini anlamaları açısından önemli bir eser. Bu konuları hem ayetlerle hem de Peygamber Efendimiz'in (sav) hadisleri ile okuyup daha iyi kavramamızı sağlıyor. Bu kitabı okuyunca aslında feminizmin köleleştirdiği kadınlara İslâmın ne kadar değer verdiğini bir kere daha anladım.