Toplumların nasıl dönüştürülebileceğini, bir avuç idealistin çabasıyla bir ülkenin nasıl yeniden inşa edilebileceğini anlatan fazlasıyla ilham verici bir kitaptı. Hem bireysel sorumluluğun hem de eğitimin gücünü çok etkileyici şekilde hissettirdi bana. Okurken düşündüren, bitince umut veren bir kitap oldu benim için.Herkesin okuması gerektiğine inanıyorum.
Kalbim çok şey öğrendi ve yaşadı. Ve bu sayede bilgeliği, deliliği, akıllılığı öğrendim. Ama anladım ki, bu da zor bir iş. Çünkü bilgeliğin olduğu yerde fazlaca üzüntü var…