"Bir gün hayat ikiye ayırırsa bizi, dilerim benden kopan sen, kalan benden daha mutlu olursun" diye başlar hikaye. Ve hayat kaybettiklerimizi de ikiye katlar birdenbire. Bitmezler biter, gitmezler gider... Özgürlüğün içinde bir tutsaklık başlar. Yalnız bir yalnızlık olur sonrası...