Melissa

Melissa
@melisaabulan
•Profilimdeki iletiler bana aittir
Öğrenci
Üniversite
İzmir
İzmir
3 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Bir mucizenin altında yatan tanışık bir çift göz Aşkın uçurum dengesine kapılmış bir çift.... Ah ne zor o uçurumun aşk denklemini sağlarken dengede kalmak O hiç ulaşamayacağın bir uçurum çiçeği uğruna ölümü göze almak.. Hiç senin olmamış bir ince gülüş uğruna aşka sarılmak.. Sen bir başkasının kollarında Ben bir uçurumun kenarında Bir çiçek uğruna,ölümü göze alan,aşkın denklemindeki bilinmeyen bir değişken... İşte o denklemin bilinmeyeni sendin Uçurumda sendin çiçeği de sendin, Sen hep risktin Bense o riski alan aptal Sen korkarken kendinden,ben seni olduğun gibi kabullendim Sen benim uçurum kenarındaki aşk denkleminin bilinmeyen dengesiydin, Ve ben seni hiç sağlayamadım.... •🌒
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her ağlama gülmeyi,her gülme ağlamayı getirir arkasından unutma.Ağladıkça güçlendim,yoruldukça ayaklarım daha sağlam bastı yere,kendimden nefret ettikçe daha çok sevdim kendimi,hataları affettikçe hafifledim,hafifledikçe gülümsedim,gülümsedikçe anladım,değerli olan,bu dünyadan ayrılırken seni huzurlu kılan yaşadıklarının gücü,arkanda bıraktıklarına kattıkların ve anılarının güzelliği. Şimdi çok güçlüyüm,şimdi en çok kendimi seviyorum,en çok kendime inanıp en çok kendime güveniyorum,yapabileceklerimin sınırının ve gerçekleştiremeyeceğim hayalimin olmadığını biliyorum.Hayalle başlayan tüm arzularımı hayata geçireceğimden eminim ve emin adımlarla yolumun uzunluğunu bilmeden yürüyorum,en heyecanlısı da bu değil mi? Ben en çok bundan haz duyuyorum. Bir gün olur da umudunu kesersen yaşamdan,beklentin kalmazsa kendinden,hayatından,sakın unutma,insanı öldüren hastalık değil,yaşanılan ya da yaşatılan acılar değil,umudunu kaybetmektir.Bırakma kendini,şayet bir gün düşersen,kalk yerden,dizlerinin kanayan yerlerini temizle,yoluna devam et,kaybedecek vaktin yok,unutma,vazgeçme çünkü sen buna değersin.. •🌒
Şiir
Parmaklıklar arkasında yaşamak mıdır,yoksa dışarıdayken yarattığın parmaklılardan izlemek midir hayatı hapis olmak? •🌒
İlişkiler