Ne zaman beni üzen bir şeyi dile getirsem, tartışmanın sebebi ben oluyorum.
Hiçbir zaman hissettiklerim için bir özür duymadım, sadece verdiğim tepkiler için suçlandım.
Ben sustukça arsızlaşan, verdiğim değerle beni değersizleştiren, yaptıklarını yüzüne vurmadıkça en çok çaba harcayanı kendisi zanneden insanlar sabrımı fazlasıyla zorluyor.
“Modern insan özgür olduğuna inandırılmış ama aslında yerinden bile kımıldayamaz hâle getirilmiş.Herkes dilediğini düşünmekte,dilediğini yapmakta sınırsız biçimde özgür ama bedelini ödemek şartıyla…